Rabu, 22 September 2021

Repot bekcin

 *REPORT POLIS CONTOH UNTUK KANAK2 SEKOLAH* 


🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍓

 Ini contoh untuk anak sekolah,

Untuk diri sendiri ubah laa sikit.


Saya membuat laporan polis ini dengan keizinan ibu bapa saya atau penjaga saya. 


Saya ............adalah seorang rakyat Malaysia  berumur......... Kad pengenalan saya ........... Saya adalah pelajar .......

bersekolah di............. Saya berhak menolak dari di cucuk vaksin experimental Cov19 ke atas tubuh badan saya. Hak saya sebagai rakyat Malaysia yang di jamin di dalam Perlembagaan Persekutuan Perkara 4, Perkara 6, Perkara 8 dan Perkara 13. Oleh itu saya tidak membenarkan sesiapa mencucuk vaksin  Cov19 ke atas saya seperti mana yang mahu di sarankan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia. Seperti mana yang mahu di laksanakan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan Kerajaan Malaysia. 


Saya adalah remaja yang sihat tubuh badan dan saya tidak mahu mengambil sebarang risiko yang boleh mendatangkan mudarat terhadap tubuh badan saya melalui suntikan vaksin covid19 ini yang masih lagi di tahap ujian klinikal. Saya tidak akan mempertaruhkan nyawa saya untuk vaksin ujian covid 19 ini. Terdapat berbagai kaedah pencegahan dari virus covid 19 melalui cara perubatan holistik, homeopathy dan makanan sunnah yang keluarga saya amalkan bagi mencegah penularan covid19.

Di bawah adalah sebab - sebab penolakan saya terhadap vaksin eksperimental covid19.

1. Tiada jaminan ‘vaksin’ itu selamat pada jangkamasa panjang (no long term safety )


2. Kemudaratan (adverse event) selepas ‘vaksin’ telah dicatat setiap hari di seluruh dunia

3. Kenaikan kadar kematian selepas  covid‘vaksin’ sudah mencecah lebih 30,000 orang di Eropah, USA dan UK.


4. Tiada data (longterm safety data)yang cukup berkaitan wanita yang merancang untuk hamil pada masa akan datang.


5. Tiada data ( longterm safety data) yang cukup berkaitan kanak-kanak dan remaja


6. Banyak amaran dikeluarkan oleh pakar- pakar virology & immunologi berkaitan  kemudaratan vaksin covid19 yang juga bakal mengundang bahaya immune akan datang


7. Kandungan ‘vaksin’ wajar dipersoalkan dan diselidik sendiri oleh Malaysia, seperti graphene oxide.


8. Spike protein kini dikenalpasti sebagai bahan yang menyebabkan pembekuan darah dan kemudaratan penyakit covid19; justeru ‘vaccine’ mRNA yang ada gene sequence untuk (sel penerima vaksin) membuat spike protein, ada potensi membawa kemudaratan ‘adverse event’ yang serius di masa akan datang, dan mesti disiasat dalam tempuh yang lebih lama, bukan 2-6 bulan sahaja


9. ‘Vaksin’ kurang berkesan selepas se suatu tempoh


10. ‘vaksin’ hampir  “obsolete” kerana ada varian baru


11. Penerima vaksin masih boleh sebarkan kepada orang lain (transmission)


12. ‘vaksin’ tidak menjamin perlindungan (protection)  pada penerima vaksin berbanding dengan perlindungan immune selepas dijangkiti virus covid-19 dan variant baru.


13. Paksaan ‘vaksin’ wewujudkan budaya “medical apartheid” dalam masyarakat & pecah-belahkan masyarakat 

Banyak isu keselamatan, keberkesanan dan kemudaratan yang belum terjawab berkaitan covid-vaccine.


15. Kerajaan Malaysia, pihak pengeluar vaksin dan pihak sekolah tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang komplikasi selepas suntikan vaksin experimental covid19 ini di lakukan ke atas mana - mana individu termasuk saya. Keluarga saya yang akan menanggung segala kesusahan andai berlaku perkara yang tidak di ingini terhadap saya selepas di vaksin kelak. Oleh itu saya tidak mahu menanggung risiko besar yang melibatkan kesihatan saya.


Sekian laporan saya



point pun boleh masuk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan