Isnin, 15 Mei 2017

Luahan

Selamat Hari Pendidik buat semua yg bgelar pendidik......

Buat anak2 didikku, saya mohon maaf jika sepanjang saya mengajar saya garang, tegas & buat awk semua tkut dgn saya......Tujuan saya hanya 1 supaya awk serius & betul2 fokus dlm menuntut ilmu & tak sia2kan peluang yg ada....

Wahai ank2 didikku, saya tak mengapa jika awk benci saya kerana btegas tika mengajar, saya juga tak kisah tika xglamer d hati awak kerana saya lebih mnyesal jika awak kecundang dlm pjuangan menuntut ilmu........SATU HARI NANTI KAU KAN MENGERTI KENAPA, MENGAPA, UNTUK APA SEMUA TINDAKAN SAYA..........bkn sanjungan yang saya harapkan......tugas & tanggungjawab saya harus saya langsaikan dengan sempurna.......

Ketika kau berjaya wahai ank2 didikku, itulah hadiah plg bmakna buat seorang yg pnah mndidikmu.....

Nukilan rasa seorang pendidik yg xmrasa mrai hari guru

Tiada ulasan:

Catat Ulasan