Isnin, 13 Mei 2013

Shad 54


in Shaa Allah, sesungguhnya Allah itu Maha Pemurah
Semenjak saya amalkan doa ini minggu lepas (29/4/2013 - 4 Mei 2013) rezki saya masuk mencurah2..cuma tambah zikir subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar sebanyak 33x.. Kiranya lepas dah habis zikir2 tu, baca pulak zikir ini sebanyak 33x..Masya-Allah korang akan terperanjat dengan keajaibanya..sudahlah ayatnya dipetik terus dari Al-Quran, bahkan maksudnya juga sudah menggambarkan segala-galanya...bukan rezki saya sahaja yang masuk, bahkan rezki keluarga saya juga..Allahuakbar...Allah maha besar..













Semenjak saya amalkan doa ini minggu lepas (29/4/2013 - 4 Mei 2013) rezki saya masuk mencurah2..cuma tambah zikir subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar sebanyak 33x.. Kiranya lepas dah habis zikir2 tu, baca pulak zikir ini sebanyak 33x..Masya-Allah korang akan terperanjat dengan keajaibanya..sudahlah ayatnya dipetik terus dari Al-Quran, bahkan maksudnya juga sudah menggambarkan segala-galanya...bukan rezki saya sahaja yang masuk, bahkan rezki keluarga saya juga..Allahuakbar...Allah maha besar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan