Khamis, 28 Julai 2011

Aneh...

Oleh ramziredang 

"Banyak perkara ganjil dan aneh telah berlaku dan akan berlaku di Mesia. Perkara ini tidak pernah berlaku di negara negara lain di dunia ini. Antaranya adalah beribu ribu mayat berjalan, tulang manusia yang masih hidup pula rapuh, emosi yang tidak tenteram, timbulnya batu permata yang aneh seperti jet, sesuatu yang mula mula memang ada tiba tiba hilang sekelip mata dan berbagai perkara aneh lagi.

1. Mayat berjalan. 
Di negeri Ag sahaja telah dapat dikesan akan berlaku 1700 mayat yang umurnya melebihi 100 tahun akan berjalan mencari sesuatu yang bernama biometrik. Beberapa ribu pula telah dapat di kesan di negeri lain seperti di pehang dan ganu.

2. Ada juga dijumpai manusia yang mempunyai empat tangan, juga dipercayai berkaitan dengan biometrik. Bukti yang nyata telah ditemui di Setiau, ganu. Seorang manusia mempunyai empat tangan untuk jari jarinya digunakan pada biometrik.

3. Ada pula manusia yang masih hidup, tulang tulangnya menjadi reput. Lantaran itu bila berlaku sesuatu insiden sesak nafas, tulangnya akan patah bila diberi CPR. Giginya pula akan luruh jika dimasukkan alat bantuan pernafasan.

4. Emosi yang tidak stabil. Kebelakangan ini terlalu banyak kejadian siptom emosi tidak stabil. Ada yang sanggup memukul kepala sendiri hingga berdarah. Ada yang sanggup mengoyakkan ligamen lutut hingga terpaksa dimasukkan skru. Kejadian ini mungkin ada kaitan dengan satu kes suatu masa dahulu, seseorang sanggup melebamkan mata sendiri.

5. Lantaran emosi yang tidak stabil ini juga menyebabkan bertambahnya kejadian bunuh diri. Walaupun dia bukan tertuduh,hanya saksi, tetapi dia sanggup bunuh diri kerana emosi yang tidak stabil ini. Puncanya tidak dapat dikesan. Mungkin para penyiasat terlalu mesra dengan si mangsa dan kerana tidak tahan 'terlalu mesranya' penyiasat, maka dia sanggup bunuh diri.

6. Ada pula berlaku sesuatu yang hilang tiba tiba atau rosak tiba tiba. Seperti terpadamnya rekod imigresen, terpadamnya rakaman video cctv pada tarikh tertentu, terpadamnya rekod kedatangan pegawai SPRM pada hari tertentu dan banyak lagi 'terpadam' yang tidak diketahui puncanya.Sehingga hari ini, pakar makhluk asing masih menyiasat punca berlakunya kejadian misteri ini.

7. Boleh dikategorikan juga sebagai perkara ganjil adalah, muncul satu makhluk yang memanggil Malaysia adalah negara demokrasi dengan syarat yang itu tak boleh yang ini tak boleh. Tak dapat dikesan makhluk ini datang dari planet mana, cuma yang selalu dia suka berucap adalah 'aku boleh,kau tak boleh'

8. Baru baru ini berlaku juga satu peristiwa seolah olah fikiran manusia telah dibekukan. Pada hari kejadian banyak tayangan video di internet disiarkan pada hari yang sama tetapi ada satu pihak yang lain hanya dapat menayangkannya selepas dua minggu. Video yang ditayangkan pula kurang jelas dan sukar difahami, kabur, kelabu seolah olah ada 'kebekuan' otak untuk penonton.

9. Perkara yang paling aneh adalah munculnya batu permata ajaib yang menyerupai sebuah jet. Bentuknya kecil tetapi harganya macam jet. Malah kalau dihilangkan enjin jet tersebut, masih lagi batu permata ini memenangi dari segi harganya. Batu permata ini juga boleh memakan subsidi rakyat miskin. Boleh menelan kenaikan harga barang. Batu permata ini juga boleh 'menyelaraskan subsidi petrol', menaikan harga bil elektrik dan macam macam perkara aneh lagi yang boleh dilakukannya.

Paling aneh dan ganjil adalah batu permata ini dipakai oleh orang yang disokong oleh orang orang yang bodoh di bawahnya sementara ulamanya pula tidak mempunyai lidah, mulut melekat atau setengahnya mata menjadi buta, lalu mereka semua menjadi tut.....................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan