Rabu, 16 Mac 2016

super

DRIVER BENDUL

Suatu hari ada dua org kaya sedang duduk di cafe, sambil menggosip pemandunya...

Orang kaya 1: hei, kau tau x, pemandu aku ni bodoh setengah mampus! Kalau x percaya cuba lihat nie...

Terus dia memanggil pemandunya si king kong ..

Orang kaya 1: king kong, ini 10 ringgit...pergi ke kedai kereta , belikan aku aku marcedez....

King kong: yes sir!! Right away!!

Orang kaya 1: nampak.... apa aku ckp, dia buat betul2...

Orang kaya 2: haha.. itu belum apa2....kau nk tgk, pemandu aku lagi teruk dri tu..   biar aku tunjukkan pada kau...

Org kaya 2 memanggil rambo

Orang kaya 2: rambo, pergi ke rmh aku, tgk aku ade rmh ke tidak ...

Rambo: yes sir!! Right away!!

Orang kaya 2: nampak apa yg aku ckpkan.... dia x ada otak nk fikir...

Tak lama kemudian... rambo dan king kong bertemu di jalan...

King kong: ehh you know, my boss is very stupid laaahhh... dia kasi aku 10 ringgit dan suruh aku beli marcedez di kedai kereta... mana boleh ... ni kan hari minggu, semua kedai kereta tutup!!!

Rambo: kau fikir boss kau stupid ha?? Bos aku lagi stupid!!!! Ade ke patut dia suruh aku balik check dia ade kat rmh ke x..  padahal dia boleh call sendiri je kan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan