Sabtu, 21 November 2020

Covid

 NEW WORLD ORDER - KENYATAAN BUKAN LAGI TEORI KONSPIRASI.


....dalam masa beberapa bulan lagi, kita akan menyaksikan KEBENARAN DAN KENYATAAN yg selama ini dikutuk dihina dan diremehkan oleh banyak manusia yg menggelar Teori Konspirasi dan selama ini menidakkan segala yang diberitahu.


Manusia akan kehilangan KEHIDUPAN, PILIHAN, KEBEBASAN, PEMIKIRAN sebagai seorang manusia yang diciptakan Allah swt.


Negara kita dan seluruh dunia sebenarnya sedang diAGENDA kan untuk menuju ke sebuah ORDER DUNIA BARU ataupun NEW WORLD ORDER dimana MANUSIA AKAN DICONTROL, DIPANTAU, DIPAKSA DAN DIKAWAL KESELURUHAN HIDUP melalui APPLIKASI, TEKNOLOGI DIGITAL, TRACKING, VAKSIN MICROCHIP, 5G DAN FACE RECOGNITION.


Sila baca artikel saya kepilkan dibawah, dan itulah realiti kehidupan yang sedang kita tuju.


WABAK DAN VIRUS sekarang hanyalah sebuah UMPAN ATAUPUN ALASAN untuk mereka memulakan langkah langkah kearah KAWALAN MANUSIA DAN DUNIA SECARA TOTAL.....menggunakan Vaksin, Sains, Teknologi, Applikasi sehingga segala kebebasan manusia diCABUT SATU PERSATU ,berperingkat peringkat.


Kita sudah menyaksikan perubahan dan perbalahan dalam soal solat, masjid dan agama. kita melihat SOP SOP yang makin mengarut. tapi semua ini hanya baru 1% dari apa yang akan berlaku dalam sebulan dua lagi.


Mereka akan MEMAKSA seluruh manusia untuk Vaksin. mereka juga akan mendigitalkan manusia melalui microchip dan applikasi.


secara tidak langsung, sesiapa yang tidak vaksin akan kehilangan kehidupan mereka secara total.


ini kerana pelbagai langkah telah diatur dan distrategikan supaya manusia tidak dapat lari dari di Vaksin dan diMicrochip.


KJ dah announce akan memperkenalkan DIGITAL HEALTH PASSPORT (DHP)dengan kerjasama China. Mahu atau tidak, manusia memerlukan DIGITAL HEALTH PASSPORT ini samada secara fizikal, microchip atau applikasi dalam telefon. Anda nak kerja,masuk supermarket, keluar negeri, masuk bangunan, tandas, ofis, lrt, bas etc ...anda perlu ada DHP ini.


Kerana dalam applikasi DHP ini menunjukkan WARNA ...HIJAU, OREN, MERAH .....samada anda sudah divaksin dan SOCIAL CREDIT ANDA OKAY ATAU TAK....Jika Oren atau Merah, banyak benda anda tak dapat lakukan dalam hidup, termasuklah ke kedai atau kerja.


Maksudnya, anda terpaksa Vaksin ...nak atau tak nak..... selain dari itu, DHP ini juga berfungsi diatas SOCIAL CREDIT, dimana anda meneruskan kehidupan dengan menambah atau ditolak kredit atas perlakuan, atau apa yang anda buat.


mereka memantau kemana anda pergi melalui 5G, GPS dan Face Recognition Camera.... dan apa anda buat, cakap, atau post di social media. maksudnya , tiada siapa berani untuk melawan atau menegur sistem kerana SOCIAL KREDIT anda akan ditolak dan jadi OREN ATAU MERAH....dan hidup anda akan jahanam.


Malah , untuk mengekalkan KREDIT ANDA DI ZON HIJAU....anda juga digalakkan untuk melaporkantindak tanduk orang lain supaya KREDIT HIJAU ANDA BERTAMBAH.


SISTEM WARNA DHP ini juga akan menentukan samada anda dibenarkan melepasi TOL, KAWALAN, RENTAS NEGERI ATAU NAK KEMANA SAHAJA PREMIS.


Selain itu, sebuah lagi applikasi COVI PASS juga diperkenalkan , yakni jenama dibawah DIIGITAL HEALTH PASSPORT , yang mempunyai fungsi sama mengawal keseluruhan pergerakan, perbuatan dan kehidupan anda.


MANUSIA TIDAK UBAH SEPERTI DALAM FILEM IN TIME ATAU HUNGER GAMES.....dimana MANUSIA MENJADI TAAT PATUH BODOH DAN TUNDUK PADA KERAJAAN TANPA PERSOALAN DAN MILITARY LAW AKAN BERKUATKUASA.


Manusia Hidup atas MARKAH, WARNA DAN KETAATAN PADA SISTEM.


Tiada lagi TEGURAN,KRITIKAN ATAUPUN MELAWAN SESUATU YG ZALIM ATAU TIDAK SESUAI PADA MANUSIA.


SIAPA YG TIDAK PATUH, AKAN HIDUP DALAM BUANGAN DAN PENUH KESUKARAN. Malah untuk kerja, gaji dan sebagainya akan dipantau melalui sistem SOCIAL CREDIT DAN PERATURAN DHP.


Semua Terpaksa Vaksin untuk meneruskan Hidup. Semua terpaksa akur untuk Hidup.


inilah AIR DAN API YANG DIBAWA DAJAL.

KAU NAK SUSAH ATAU SENANG. Nak hiduo senang, ikut Sistem Dajal. Nak susah Hidup, melawan sampai mati, hanya disana kelak balasan untuk kau.


INILAH NEW WORLD ORDER, Peraturan Hidup Orde Baru Acuan Dajal. Dimana Manusia dicontrol dipantau 24 jam dalam setiap tindak tanduk.


inilah REALITI.

INILAH PENGERTIAN ASHABUL KAHFI Yang terpaksa lari kerana tidak mahu taat menyembah RAJA YANG MENGAKU TUHAN.


Allahuakbar, saya tidak pernah terfikir saya akan hidup dalam SAAT, SEGALA FITNAH DAJAL ITU BERMULA.


TAPI MALANGNYA, SAYA MENYAKSIKAN SETIAP SAAT, SETIAP HARI, AGEDA MEREKA SEMAKIN DEKAT DAN MAKIN JELAS.


MALANGNYA, RAMAI TAK NAMPAK DAN TAK MAHU BERFIKIR.


SAYA HANYA MAMPU BERDOA AGAR SAYA DAN KELUARGA SERTA SELURUH MUSLIMIN MUSLIMAT DIBUKAKAN HATI DAN AKAL, DIBUKAKAN HJAB UNTUK MEMAHAMI SITUASI YANG SANGAT KRITIS INI.


Ia sedang berlaku depan mata.

dan tiada siapa yang sedar dan memberitahu mereka diatas sana apa yang sedang dan akan terjadi......


ALLAHUAKBAR....


SEMOGA KITA SEMUA DILINDUNGI ALLAH DUNIA DAN AKHIRAT.


SEMOGA SATU HARI, HAQ AKAN BERDIRI TEGAK MENGALAHKAN BATHIL.


SEMOGA PARA PENEGAK AGAMA BERSATU DAN SENTIASA DILINDUNGI ALLAH SWT DIDUNIA DAN AKHIRAT.


SALAM SATU SYAHADAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan