Jumaat, 20 Mac 2020

covid

https://youtu.be/Y97Z65OzFn4

https://www.facebook.com/groups/534814850587626/

http://youtube.com/c/MalayanCyberForcesII

Like.Share.Comment.Follow.Join.Subscribe

Fb.com/TenteraSiberMalaya
Fb.me/MalayanCyberForces
Instagram.com/MalayaCyberForce
https://twitter.com/MalayCyberForce
malayancyberforce.tumblr.com
t.me/MalayaCyberForce

https://mysprdaftar.spr.gov.my/


*Covid-19 : Ya'juj Ma'juj vs Dajjal?*

Yahudi Illuminati sudah lama merancang supaya aktiviti Masjid dihentikan, namun masih belum berjaya sepenuhnya.

Mereka tahu Masjid ialah kekuatan utama umat Islam selain doa. Selagi umat Islam memenuhi Masjid, mereka akan berada dibawah lindungan Allah S.W.T., doa seseorang pastinya lebih baik ketika di Masjid berbanding di tempat lain.

Terdapat Hadith Sahih yang mengatakan "Sesiapa yang mengerjakan solat Subuh berjemaah, dia akan berada dalam lindungan Allah S.W.T. (Riwayat Muslim dari Jundud bin Sufyan r.a).

Umat Islam sekarang dalam keadaan paling lemah. Kemungkinan serangan akan berlaku bila-bila masa sahaja. Penularan Covid-19 antaranya untuk melemahkan akidah umat Islam untuk serangan-serangan seterusnya.

Covid-19 bukanlah kebetulan apabila bermula di negara China, iaitu tempat asal bangsa Ya'juj dan Ma'juj. Berdasarkan Al Quran, "(Demikianlah keadaan mereka), hingga terbuka tembok yang menyekat Ya'juj Ma'juj, serta meluru turun dari setiap dari tiap-tiap tempat yang tinggi. (Al-Anbiya':96).

Ya'juj dan Ma'juj akan turun selepas turunnya Nabi Isa a.s dan Dajjal. Sifat mereka pula seperti muka yang lebar dan bulat, hidung yang pesek, kulit yang cerah, mata yang kecil dan bilangan yang ramai dari Riwayat Imam Ahmad.

Dajjal telah pun lama keluar semasa era penaklukan Empayar British, yang dicaturkan Yahudi Illuminati yang kini berpindah pula ke negara Amerika untuk meneruskan misi menghancurkan umat Islam.

Nabi Isa a.s juga telah turun di Syria, ini kerana 2 menara putih Masjid Damascus telah pun runtuh. Peperangan di Syria ialah diantara tentera Imam Mahdi yang berbaiat dengan Nabi Isa a.s ketika solat Subuh berjemaah di Masjid Damascus.

Dengan izin Allah S.W.T, Imam Mahdi dibantu Nabi Isa a.s akan mengalahkan tentera Dajjal Amerika yang turun ke Syria kononnya untuk membantu kerajaan Syria yang dikuasai Syiah untuk melawan ISIS.

Covid-19 menyebabkan keluarnya rakyat negara China secara besar-besaran ke seluruh dunia, terutamanya Malaysia. Kerajaan terdahulu Pakatan Harapan gagal membaca situasi ini, seterusnya mengakibatkan penularan wabak yang kini diwarisi kerajaan baru.

Yahudi Illuminati sudah lama merancang penularan wabak Covid-19, bukti-bukti penulisan di dalam buku yang diterbitkan sekitar tahun 80-an, telah menyebut tentang senjata biologi yang dinamakan "Wuhan Virus".

Daerah Wuhan dipilih untuk menghalang pembangunan senjata biologi oleh China yang berpusat disana. Ekonomi China juga berpusat di Wuhan. Yahudi Illuminati gemar merancang sesuatu untuk mendapat berbagai hasil. Bak pepatah serampang tiga mata.

Peperangan ekonomi antara China dan Amerika menjelaskannya. Lebih tepatnya adalah persaingan teknologi diantara Huawei dan Apple. Huawei telah jauh meninggalkan Apple dalam berbagai segi. Amerika begitu marah sehingga memaksa Google membatalkan lesen kepada Huawei bermula akhir 2019.

Walaupun jenama terbaru Huawei kini tidak mempunyai aplikasi Playstore, tetapi Huawei telah memberi sejenis perisian untuk membolehkan Playstore dipasang. Ini telah dilakukan Huawei secara rahsia.

Huawei bertindakbalas dengan menurunkan lagi harga untuk model terbaru mereka tahun 2020 untuk spesifikasi 8gb RAM hanyalah sekitar RM1,000, berbanding jenama Samsung hampir RM4,000 begitu juga jenama Apple.

Yahudi Illuminati juga merancang untuk menggunakan situasi polemik perang ekonomi ini, untuk melemahkan umat Islam demi rancangan mereka untuk melemahkan bantuan doa dan jihad dari Asia Tenggara kepada peperangan di Syria.

Yahudi Illuminati tidak boleh tewas di Syria. Ini ialah peperangan terakhir mereka sebelum agama Kristian dibatalkan oleh Nabi Isa a.s selepas tentera Dajjal tewas. Mereka tahu bantuan para Jihadis dari Malaysia dan Indonesia yang tak putus serta doa pada setiap khutbah Jumaat itulah yang menyukarkan kemenangan mereka di Syria.

Islam tidak akan tewas, melainkan ditewaskan sendiri oleh umat Islam. Yahudi Illuminati tahu Masjid tidak akan ditutup oleh mereka, jadi haruslah menggunakan tangan orang Islam sendiri. Tanpa jemaah Masjid, maka akan semakin lemah tentera Imam Mahdi di Syria melawan tentera Dajjal Amerika.

Perang dunia kedua sebenar yang bermula pada Jun 1941 apabila tentera Nazi Jerman mula menyerang Kesatuan Soviet, Disember 1941 apabila Jerman juga isytihar perang keatas Amerika, selepas Amerika isytihar perang keatas Jepun akibat serangan Pearl Harbour.

25 juta tentera dan 55 juta penduduk awam terkorban, menyamai 3 peratus penduduk dunia. Perlu di ingat, agenda utama Yahudi Illuminati merencana Perang Dunia pertama ialah untuk meruntuhkan Empayar Khalifah Uthmaniyyah di Turki yang telah menakluk banyak negara untuk memberi laluan kepada Kamal Antartuk yang bukan berasal dari Turki.

Beberapa tahun kemudian, Kamal Antartuk menukar sistem Raja Monarki kepada sistem Raja Berperlembagaan dan seterusnya menukar pula ke sistem Republik sekaligus menafikan kuasa Sultan terakhir Empayar Islam Turki.

Adakah kebetulan Perang Dunia kedua sebenar yang meletus pada tahun 1941 ada kena mengena dengan terhentinya tawaf di Kaabah akibat banjir besar juga pada tahun yang sama.

Perang Dunia kedua ialah untuk melemahkan Empayar Komunis Nazi Jerman dan Jepun yang banyak membekal senjata kepada negara kuasa besar Islam seperti Iraq dan Iran.

Pihak Bersekutu iaitu Amerika Syarikat, England, Kesatuan Soviet dan China telah menewaskan pihak Berikat iaitu diketuai Jerman Nazi, Jepun dan Itali. Bermulanya pula perang dingin antara blok kapitalis US dan UK dengan blok komunis Russia, China, Korea Utara dan Iran.

Perang dingin pula adalah perlumbaan senjata diantara Amerika dan Russia untuk menguasai pembekalan senjata dunia diantara negara Timur Tengah dan blok Komunis yang mendapat bekalan dari Russia, manakala negara blok Kapitalis Amerika dan Eropah mendapat bekalan dari Amerika Syarikat.

Kejatuhan Empayar Nazi dan seterusnya Kesatuan Soviet secara tidak langsung melemahkan kuasa ketenteraan negara Islam seperti Iraq, Iran, Syria, Lubnan, Yemen dan Pakistan, yang bergantung teknologi ketenteraan mereka kepada Russia dan Jerman.

Perang dunia pertama juga telah menyebabkan konflik di Timur Tengah sekaligus membolehkan Yahudi Illuminati menguasai Makkah dan Madinah dengan meletakkan keluarga Diraja Saud yang berfahaman Wahabbi.

Rancangan Amerika untuk mewujudkan fahaman Wahabbi juga telah menampakkan hasilnya. Arab Saudi sudah pun menutup Masjidil Haram. Tiada lagi orang bertawaf yang menjadi pusat dan asbab untuk doa naik ke langit. Pergerakan tawaf jemaah melawan arah jam pada setiap masa bukanlah sia-sia.

Begitu juga di Malaysia, negeri Perlis yang pertama membatalkan serta menutup semua Masjid selama 14 hari. Hilanglah doa bantuan kepada tentera Islam di Syria pada solat Jumaat nanti. Fahaman Wahabbi yang kuat disana bukanlah sukar untuk merealisasikan agenda Yahudi Illuminati.

Perlantikan Mufti Wilayah yang pro Wahabbi menjawat jawatan Menteri Agama juga memudahkan agenda musuh Allah untuk menutup semua Masjid. Hanya tinggal benteng terakhir iaitu Mufti yang berada dibawah Sultan yang berkuasa keatas setiap Masjid di negeri jajahan masing-masing.

Umat Islam harus bersatu, rancangan Yahudi dan Nasrani ini sangat jelas bagi yang mahu berfikir dan sangat kabur bagi yang tidak mahu berfikir. Ketakutan virus Covid-19 tidak harus melebihi kebergantungan kepada kuasa Allah sebagai yang mencipta virus tersebut.

Penggunaan bahan kimia _hand sanitizer_, topeng muka dan lain-lain bukanlah langkah terbaik dalam menangani wabak ini. Sebaliknya umat Islam harus kembali kepada Sunnah Rasulullah S.A.W iaitu sentiasa berwudhu.

Kandungan alkohol yang rendah dalam _hand sanitizer_ tidak akan mematikan virus, pemakaian topeng muka untuk yang sihat, hanya akan meninggikan risiko penyakit lain.

Cara terbaik ialah menganggap Covid-19 ini hanyalah salah satu fitnah Dajjal untuk merosakkan doa untuk tentera Islam. Jadi kuatkan semangat dan tetap serta ikatlah akidah hanya kepada Allah S.W.T dan Rasul-Nya.

Keberanian akan menimbulkan hormon serta antibodi terbaik dalam tubuh manusia. Kerana itu sesetengah ilmu persilatan Melayu mempunyai ilmu kebal. Rahsianya ialah tahap Tauhid mereka yang amat tinggi kepada Allah S.W.T.

Sebaliknya jika umat Islam ragu akan kebesaran Allah S.W.T, maka sudah pasti virus Covid-19 mudah memasuki sistem badan. Keraguan itu yang Yahudi Illuminati mahu terapkan kedalam jiwa setiap Muslim supaya doa mereka menjadi lemah.

Penularan Covid-19 kepada jemaah Tabligh di Masjid Jamek Sri Petaling ketika muktamar mereka yang dihadiri lebih dari 15 ribu jemaah dari seluruh dunia bukanlah ssatu kebetulan. Jemaah Tabligh ialah golongan yang paling kuat beribadah di setiap Masjid seluruh dunia. Mereka memantau dan tahu akan aktiviti setiap Masjid dunia, menggunakan platform Sunnah Nabi terbesar iaitu dakwah. Mereka tahu di Masjid mana yang terdapat jemaah setiap waktu atau tidak dan yang mana dikuasai Wahabbi atau Syiah.

Jadi tidak menghairankan jika Yahudi Illuminati telah menghantar Covid-19 kepada jemaah Tabligh di Sri Petaling. Walhal terdapat satu lagi perhimpunan besar keagamaan Hindu seramai lebih 30 ribu peserta di Teluk Bahang, Pulau Pinang. Tiada satu pun kes Covid-19 dilaporkan, sedangkan negeri Pulau Pinang sudah mempunyai kes Covid-19 yang disahkan.

Umat Islam negara Malaysia terutamanya harus berhati-hati dalam mengikuti perkembangan Covid-19 ini, jangan sampai tergelincir akidah. Tidak perlu takut sehingga membeli semua makanan yang ada seperti yang terjadi di negara Singapura.

Biarlah bangsa Ya'juj dan Ma'juj itu panik, sudah sifat mereka begitu. Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah kaum ini dihapuskan. Situasi panik tidak akan membantu. Sekatan perjalanan hanyalah saranan kerajaan untuk mengurangkan penularan, ianya bukanlah perintah darurat.

Perintah kawalan perjalanan dan arahan untuk menutup semua pejabat kerajaan dan swasta serta pusat pengajian hanya akan memburukkan keadaan. Warga Lembah Klang pasti akan keluar beramai-ramai dan potensi menyebarkan virus semakin tinggi.

Sebaliknya, arahan untuk menutup semua premis tidak wajar dilakukan, sebaiknya hanya menjaga sempadan supaya tiada aktiviti keluar dan masuk negara serta daerah yang terlibat.

Sesuai dengan Hadith Sahih apabila berlakunya wabak, hendaklah jangan meninggalkan sesuatu kawasan serta disekat semua pintu masuk. Belajarlah dari 'Wuhan Lockdown' yang mengakibatkan berbelas juta warga Wuhan keluar akibat panik.

Inilah punca sebenar penularan Covid-19 ke serata dunia termasuk Malaysia. Harus diingat, lebih dari 10 kes pertama Covid-19 negara, adalah dari warga China. Adakah Pakatan Harapan sengaja tidak menutup sempadan negara ketika awal penularan kerana DAP?

Institusi Masjid harus dipertahankan oleh umat Islam, jika tidak mahu tentera Islam di bumi Syria ditewaskan oleh tentera Dajjal. Yakinlah Covid-19 ini tidak akan dapat menembusi wudhu yang diniatkan kerana mengikuti Sunnah Rasulullah S.A.W.

Janganlah pula kita yang menjadi tangan-tangan yang membantu mereka  (Dajjal) untuk menghancurkan Islam. "Kamu akan mengikuti jejak langkah umat sebelum kamu, sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta, sehingga jika mereka masuk ke lubang biawak, nescaya kamu akan mengikuti mereka. Para Sahabat r.a kemudian bertanya "Ya Rasulullah! Apakah Yahudi dan Nasrani yang engkau maksudkan? Lantas Nabi menjawab, " Siapa lagi kalau bukan mereka". Hadith Riwayat Muslim dari Abu Sa'id Al Khudri r.a.

@MalayanCyberForces

Tiada ulasan:

Catat Ulasan