Sabtu, 9 Mei 2020

tabligh

Satu cerita nak bgtau dari mana minda sy terbukak pasal penipuan2 dunia selama ni..

Sy dapat semua ni dari orang tabligh.. orang yang kuat amalannya, bersih hatinya, terang hati dan Allah SWT permudahkan untuk berfikir dgn waras..

Ianya bermula apabila suatu hari sy demam, amik MC dan balik tu sy singgah minum kat restoran depan masjid.. kebetulan orang tabligh ni baru lepas solat zuhur dan singgah depan masjid nak minum..

dia tanya saya: ubat apa tu? saya cakap ubat demam..

tiba2 dia cakap  ''ini bukan ubat, ini racun..buang saja''.

Kemudian dia explain sampai sy faham tentang SISTEM APA KITA PAKAI HARI INI.. apa itu wawasan 2020.. ada 'fitnah dajjal' benda besar bakal terjadi tahun 2020 (New World Order) atau bahasa lembutnya, "new normal"..  kemudian masuk bab 9/11,MH370 MH17, mikrocip etc..

Dan bermula sari saat itu lah, minda aku terbuka bila dia bercerita siapa sebenarnya Illuminati  (WHO,PBB,rothschild rockefeller, queen elizabeth,bill gates, muslihat vaksin,wang kertas etc)..

kalau kita tanya soalan pada mufti2/ustaz2/doktor2 makan gaji,tak akan dapat jawapan mcm ni.. (majoriti menyokong vaksin n taat pada arahan WHO)

Aku sangat berterima kasih pada orang tabligh tersebut..

dan beliau ada mengatakan Covid-19 dan  'MASJID KOSONG' pada hari ni adalah fitnah dajjal paling dahsyat utk permulaan Wawasan 2020. Tanda2 besar Dajjal sedang memerintah dunia.. dan ada benda lagi dahsyat selepas itu.. minta bebaskan bumi malaysia dari maksiat agar Rahmat Allah melindungi kita dari bahaya..

Beliau bgtau akhir zaman ni, menyampaikan kebenaran ibarat menggenggam bara api kerana minda umat manusia telah disihir oleh Sistem Dajjal.

Seluruh dunia telah dirantai oleh sistem.. sebab tu orang2 alim ramai mengasingkan diri,kalau boleh nak lari masuk dalam gua.. dorang minta Allah cepat ambil nyawa, tak nak hidup zaman fitnah dajjal.

Hayati surah Al Kahfi, kisah beberapa org pemuda tertidur dalam gua bertahun2 lamanya, diselamatkan oleh Allah..

Sampai hari ni aku terhutang budi pada orang tabligh tersebut.. dan dia bukanlah calang2 orang.. dia seorang yang berkerjaya hebat,  tapi sangat zuhud penampilannya...

Inilah orang alim yang aku hormat sampai hari ni.. Alhamdulillah.. terima kasih atas ilmunya..

Masih terngiang2 kata2 beliau:

Negara penuh dengan maksiat.

Akhlak runtuh, macam mana Allah nak terima doa kita.

Kita menumpang doa orang2 soleh ja.

Bila orang soleh banyak meninggal,

Bencana kian banyak..

Kalau kita terus macam ini..

Jangan pelik kalau satu persatu musibah melanda negara kita..

Hanya satu perkara yg Illuminati paling takut, iaitu MASJID penuh setiap waktu solat dan amalkan full sunnah, bersatu padu.. kerana jika ini berlaku, Bantuan Allah pasti akan sampai. Doa2 umat islam akan dimakbulkan Allah swt.

#new_normal

#sihir_mind_control

Surah Al-Kahfi

-----------------------

Merupakan surah ke -18 dlm Al-Quran,mempunyai 110 ayat. Dikategorikan sebagai surah Makiyyah.

Dinamakan Al-Kahfi (bahasa Arab:Gua) dan Ashabul Kahfi yg membawa maksud Penghuni-Penghuni Gua.

Surah yg banyak fadhilat, antaranya adalah :

1. Terhindar dari fitnah Dajjal
2. Memperoleh keampunan dari dosa
3. Dipelihara dari gangguan syaitan



KESIMPULAN

“Islam muncul dalam keadaan asing dan akan kembali dalam keadaan asing, maka beruntunglah orang-orang yang asing”(HR. Muslim no. 145)

#back_to_Allah
*Cnp dari my fb frend sorang ahli ilmu fitan*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan