Jumaat, 29 Oktober 2021

MAC

 Vaksin Bluetooth? 

APAKAH KODNYA? 

Huruf :  A-F

Digit : Binari Hexadecimal 12 digit

(Mac Address)


Adakah vaksin disambungkan secara automatik dengan Bluetooth?  Nanoprosesor dijumpai pada vaksin;  ia mengeluarkan kod 12 digit.


Seorang lelaki menyatakan bahawa alat-alat peranti di sekelilingnya terus menerus berusaha untuk berhubung dengannya: 


"Satu-satunya masalah ialah di mana sahaja saya pergi, ke mana sahaja saya pergi, semuanya cuba berhubung dengan saya, aduh!


Saya masuk ke dalam kereta, kod Bluetooth kereta saya cuba menyambungkan saya.  


Saya pulang ke rumah, komputer saya pun sama mahu menyambung kod saya.. sama seperti telefon bimbit saya...  


Saya tidak tahu bagaimana untuk mematikannya.  Di mana-mana pun saya mendapat mesej yang sama.”


Mereka yang memahami sains di belakang penemuan ini adalah ianya satu ciri teknologi transhumanisme. Ia hubungan antara Coronavirus (plandemik) dan Nanotech.


Ini satu petunjuk bahawa 'vaksin' menyuntik semacam biosensor ke dalam badan manusia, untuk memulakan proses mengubah manusia menjadi satu titik hubungan (nodes) pada grid pintar (smart grid).


Antara lain, Dr. Chinda Brandolino berkata,


"Orang ditransformasi dengan hubungan ini menjadi transhuman melalui nanoprocessor yang memancarkan kod Bluetooth"


Tetapi ada lagi: 

Vaksin + Graphene + 5G 

= Kawalan Otak.


Kod Bluetooth :-


"Pemproses Nano dalam badan menggunakan teknologi Bluetooth, membuat kod itu terpapar apabila anda mengaktifkan Bluetooth, sebagai contoh, telefon mudah alih.  


Bluetooth hanya menggunakan kod 12 digit semasa mencari peranti. 


Dan dalam kes ini, ia sedang mencari 'peranti' yang telah divaksinasi."


Fakta bahawa bilangannya terus berubah dengan orang yang lalu lalang. Semua kod ini adalah dalam format yang sama.


Anda boleh menyemaknya sendiri, misalnya di pasar raya yang sesak dengan manusia yang lalu lalang di hadapan anda.


'Kod dua belas digit dengan 0–9 digit dan hanya huruf A–F, bermakna jumlah nombor yang ditunjukkan adalah dalam format heksadesimal (digit binari dalam 4 pek).  


Oleh itu, setiap objek (atau orang) yang dikenal pasti oleh Internet of Things (IoT) dapat diberikan nilai hingga '16 kuasa 12' = 256 ribu bilion ID individu.


Orang yang divaksinasi memancarkan ID ini ke peranti Bluetooth semasa mereka berjalan, saya mengesyorkan percubaan ini: 


Pilih rakan atau saudara yang divaksin sebagai subjek ujian & minta orang itu mendekat, kemudian bergerak jauh dari anda (pembaca Bluetooth mereka) sekira-kira (50 meter), dan ulangi ini beberapa kali.


Sekiranya nombor yang sama muncul setiap kali rakan menghampiri, ya, maka yang diberi vaksin sah telah "ditandai".


Kod heksadesimal 12 digit dikenali sebagai alamat MAC.


Apakah MAC : Media Access Control?/(Kawalan Akses Media)?


Mana-mana peranti yang dapat menyambung ke rangkaian via alamat MAC untuk berkomunikasi dengan peranti lain, secara unik sudah terprogram mengenal pasti peranti tersebut.


Pada komunikasi rangkaian yang lebih besar, alamat MAC dikaitkan juga dengan alamat IP (alamat internet)


Tetapi khususnya, alamat MAC biasanya dilampirkan ke peranti oleh pengeluar sendiri!


Jadi alamat MAC pada vaksin adalah satu persiapan untuk mengirim dan menerima data dari manusia itu, mungkin melalui rangkaian 5G, tetapi rangkaian WiFi pun boleh sahaja berfungsi.


Bermakna IP manusia ini juga diformatkan sebagai alamat MAC.


Ini adalah IoT dan IoB (Internet of Bodies), seperti yang mereka umumkan beberapa tahun yang lalu!


TIDAK MUSTAHIL SUATU HARI NANTI ORANG AKAN RAMAI-RAMAI MEMBUANG HANDPHONE MEREKA!


https://www.youtube.com/c/SehoSong777/videos

https://www.orwell.city/2021/09/bluetooth.html

https://thefreedomarticles.com/bluetooth-vaccine-injected-covid-non-vaccine-tries-to-connect-devices/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan