Sabtu, 16 Oktober 2021

Respect your teacher

 Assalamualaikum sir. Saya s***** dari @@@ nak mintak maaf seandainya selama sir mengajar saya ada perbuatan or percakapan saya yg menyinggung perasaan sir. 


Saya mintak maaf sbb kelas kami ade buat request utk pertukaran tu. Sejujurnya pada awalnya saya mmg cuba utk faham ape yg sir ajar, tapi saya ni jenis slow sikit bab kira² dlm kimia ni. Saya akui salah saya sbb x paham ape yg sir ajar. 


Mungkin ade sesuatu perkara yg menyebabkan ilmu yg sir smpaikan saya x faham. Saya akui itu semua salah saya. Saya cuba utk faham dan belajar sendiri tapi susah untuk saya faham. 


Maaf sir,  bukan saya x cuba fahamkan,  tapi saya sngat struggle utk faham kimia smpai satu tahap saya rasa stress sbb saya x faham. Saya akui sir mmg banyak ilmu dan pengalaman. Tapi mungkin saya ni yg bodoh x pernah nak belajar betul². 


Sir, saya nak mintak maaf sekali lagi,  saya harap sir dapat halalkan segala ilmu yg sir pernah bagi kat kami satu kelas. Doakan saya dan rakan² berjaya dapat A dlm semua subjek terutamanya chemistry. 


Doakan kami dapat 4 rata. InshaAllah saya akan buktikan pada yg saya boleh jawab chemistry semasa pspm nnti.  


Sekali lagi dgn rasa rendah hati saya mohon maaf atas segala kesalahan tutur kata or perbuatan saya yg pernah menyinggung perasaan sir.


 Thank you sir sbb layan perangai kitorg. Halalkan segala ilmu yg sir pernah bagi. 


Maafkan kami sir😔

Tiada ulasan:

Catat Ulasan