Monday, 4 November 2013

moh solat jemaah

Rata2 orang berkata, solat berjemaah itu lebih penting...tapii.......

Kalau solat lebih penting, kenapa 10 minit lagi nak azan, korang beratur gi tengok wayang?

Kalau solat lebih penting, kenapa waktu azan zohor, korang sibuk makan-makan lunch?

Patutnya Aku gi kedai makan waktu azan tu dan sound:

"OH, PATUTLAH MASJID KOSONG...!!! KAT SINI KORANG RAMAI-RAMAI YE…"

Tapi aku tak buat pun..kalau aku buat dah tentu aku kena belasah, maka dah tentu aku akan membalas balik serangan korang, oleh sebab korang ramai aku terpaksa menghabiskan masa 20 hingga 30 minit untuk menewaskan korang semua, maka dah tentu lepas tu org dah habis solat, oleh kerana aku tak nak tertinggal takbir pertama, maka aku tak buatlah!!!..cis!!…

No comments:

Post a Comment