Saturday, 4 August 2012

berserah pada Allah!


Kepada sesape yang memang folo akan teori konspirasi Dajjal nie....aku rasa benda nie korang sumer dah tau dah.... Tapi aku terlintas nak buat entri jugak khas untuk kepada sesape yang masih belum tau lagi pasal nie.... Teori yang mengaitkan sukan olimpik 2012 di London nie adalah salah satu ritual besar-besaran geng-geng penyembah Lucifer atau nama senangnya IBLIS....dan dikaitkan juga satu ritual khas menyambut kepulangan Dajjal ke tanah yang dijanjikan iaitu kawasan Palestin yang dihuni puak Israel tu...

Aku tak kata 100% betul...aku tak pun kata benda nie benar sebenar-benarnya.... Tapi aku percaya akan kemunculan Dajjal....Fitnah Dajjal....dan kisah-kisah Dajjal... Secara ringkasnya.... Dajjal dikatakan telah bebas sejak kewafatan Nabi Muhammad s.a.w. lagi... Telah menyebarkan pengaruhnya ke seluruh dunia dalam masa 40hari jer.. Tapi si Laknatullah nie akan menonjolkan dirinya pada suatu masa di mana akan berlaku huru-hara yang dahsyat dan dia akan menjadi "Penyelamat" kepada dunia tu... wallahuallam...

Ok... sebelum aku nak berborak panjang kat sini...ada baiknya kalau korang tengok video nie dulu.... Video yang mengaitkan Sukan Olimpik 2012 di London nie dengan ritual geng-geng Dajjal - Illuminati danFreemason.... Percaya tak percaya....tengok jer dulu.... Agak lama...tapi sabarla yer... Tengok bola pun boleh lelamer...pi shopping pun boleh jer lelamer...BERGOSIP berjam-jam pun takper... So setakat mane la sangat sejam lebih tu...:)

Popout

Ok....dah tengok? Sape kat sini tengok opening depa? Opening Sukan Olimpik 2012 di London tu... ada yang menarik perhatian tak? Ada baby besar...ada manusia yang pegang tongkat yang tinggi...(Dikaitkan Nabi Musa a.s)...ada pokok besar tak masa opening tu..(dikaitkan pokok Gharqad, satu-satunya pokok yang menyebelahi geng Dajjal nanti)... Apa lagi yang menarik.... Cuba ingat balik....betul ke tak... Soalan aku....APA KAITAN DENGAN OLIMPIK?? APA KAITAN DENGAN SUKAN? Wondering.............

Sebelum aku membebel lagi panjang...ada baiknya aku citer la sikit apa yang aku tau pasal gerakanFreemason dan Illuminati nie.... Ritual depa nie selalunya dilakukan dalam masa kitaran 11 tahun... Sebab depa nie asalnya ada kaitan dengan kitaran matahari (Tuhan Mesir- Amun-Ra, kalau dilihat...simbol Tuhan Mesir adalah "One-Eye")... Setiap 11 tahun...akan ada pertumpahan darah sebagai acara sambutan menyembah berhala depa (Dalam konteks depa - sembah Setan).. Cuba ingat balik peristiwa lepas...paling senang....9/11... Berlaku pada tahun bila? Dan SUDAH PASTI dah kan 9/11 tu adalah kerje orang dalam... Dari situ ler timbulWar Of Terror... Peperangan yang menyalahkan umat Islam...

11 tahun dari tahun berlakunya peristiwa tu....adalah tahun 2012... Maka ramai pengkaji menjangkakan akan ada satu peristiwa besar berlaku dalam tahun nie.... Ok.... Sekarang tengok pasal sejarah pula... kitaran tahun kaum Maya berakhir pada tahun 2012... ramai yang kata KIAMAT... Tapi bagi pengkaji berdasarkan Quran dan sunnah tak kata macam tu....Depa cakap lebih kepada akan berlaku kitaran kehidupan yang baru...iaitu seperti zaman Nabi Nuh a.s.... berlakunya titik tolak perubahan besar di dunia nie.... Tapi tak diberitahu malapetaka atau ape ke benda.... Adakah mungkin berlaku satu peristiwa macam tu di London tahun nie?

Ok...tengok pula kalendar Cina..... Tahun 2012 adalah dalam tahun naga.....iaitu tahun yang sememangnya dipercayai akan berlaku peristiwa besar... betul ke tak ye kaum-kaum Cina sekalian? Lagi ape lagi yer.... ada lagi....ada lagi.....Kajian monumen candi (Betul ke candi??) Borobudur pun sama.....menjurus ke arah tahun 2012.... Pelik? Memang pelik... sebab setiap sejarah ada kisahnya.... ada lagi ke? Ada......Kajian Surah Ar-Rahman.....menjurus kepada tahun 1433H iaitu tahun nie juga...... Dan dikatakan akan ada 33 peristiwa besar akan berlaku bermula dari 1433H itu..... Mengarut? Cuba cek di Google sat....tengok sendiri.... Ada lagi ker? Percaya atau tak....ada lagi wei....

Mengikut hadis Nabi...akan ada satu suara yang akan mengejutkan datang dari langit pada pertengahan bulan Ramadhan.....cer tengok..

Dari Nu’aim bin Hammad meriwayatkan dengan sanadnya bahawa Rasulullah saw. bersabda: “Bila telah muncul suara di bulan Ramadhan, maka akan terjadi huru-hara di bulan Syawwal…”. Kami bertanya: “Suara apakah, ya Rasulullah?” Beliau menjawab: “Suara keras di pertengahan bulan Ramadhan, pada malam Jum’at, akan muncul suara keras yang membangunkan orang tidur, menjadikan orang yang berdiri jatuh terduduk, para gadis keluar dari rumahnya, pada malam Jum’at di tahun terjadinya banyak gempa. Jika kalian telah melaksanakan shalat Subuh pada hari Jum’at, masuklah kalian ke dalam rumah kalian, tutuplah pintu-pintunya, sumbatlah lubang-lubangnya, dan selimutilah diri kalian, sumbatlah telinga kalian. Jika kalian merasakan adanya suara menggelegar, maka bersujudlah kalian kepada Allah “, karena barangsiapa melakukan hal itu akan selamat, tetapi barangsiapa yang tidak melakukan hal itu akan binasa”.

Ok....kejap...Pada malam 15 Ramadhan tahun nie.... jatuh pada hari Jumaat! Ada kene-mengena ker? Atau semata-mata kebetulan? Aku bagi persoalan jer...percaya tak percaya terserah kat pembaca yer....Ini cuma pendapat yang dhaif tapi sekadar untuk berkongsi.... Jika dilihat dari hadis tu...dikatakan pertengahan bulan Ramadhan...Tak de dicakapkan tepat 15 Ramadhan... Minggu minggu seterusnya... atau beberapa hari seterusnya... Tapi yang penting..dikatakan jatuh pada malam Jumaat...

MAHU PERCAYA ATAU TIDAK? Bagi aku.... tak salah jika kita sediakan perlindungan awal takut-takut benda nie betul-betul terjadi..... Kuatkan amal...hafallah 10 ayat pertama Surah Al-Kahfi.... Dan bersujud lah kepada Allah meminta perlindungan.... Sesungguhnya iman dan amal akan melindungi diri kita dari terjebak dan termasuk ke dalam golongan Dajjal tu... Bertaubat la kalau banyak buat silap...tak rugi pun kan.... Kalau ditakdirkan mati pun....Berharapla kita mati dengan bekalan yang cukup...Kalau rasa tak cukup...PEGI LER CUKUPKAN! Kalau tak jadi peristiwa nie pun tak rugi... Dah ada penambahbaikan dalam diri.....Kan?
Kalau takut sangat...tak payah tengok langsung Closing ceremony Olimpik 2012 tu.... Sebab ada jugak yang cakap..... Daripada ritual tu...akan dibacakan jampi serapah atau sihir kepada semua penduduk dunia yang mendengarnya supaya taat dan patuh kepada Dajjal....Tak kira dari kaca TV atau secara langsung... Jadi....jalan selamat....Off kan TV...pi buat ibadat! Kalau malas....pi tidur....Wallahuallam....

Dalam kerisauan takut berlaku bencana atau satu event yang besar yang akan mengejutkan dunia.... Ada mungkinnya tidak ada apa-apa yang berlaku.... Cuma yang berlaku cuma ritual sahaja... Ritual menyambut kepulangan raja depa....Dajjal. Apa yang perlu kita buat... Yakin la dengan Quran dan hadis....  

Aku takde la taksub sampai percaya buta-buta pasal benda nie....Sebab semua yang terjadi hanya dari izin-Nya....tapi aku yakin yang Dajjal akan muncul suatu hari nanti (Atau sudah muncul?)..... Sebab tengok je la sekeliling korang.... Muslim sekarang dibunuh sana-sini...Di Rohingya...Di Syria...Di Mesir...Di Palestin.... Apa kita buat? Setakat menderma je mampu....Lepas menderma...kembali buat maksiat dan dosa... Terkinja-kinja di konsert Justin Bibir dan K-Pop...Kita tengok pulak dalam negara kita....Berapa kerat je Muslim sejati.... Kebanyakan sanggup tinggal agama demi sesuap nasik... Sanggup mempertahankan maksiat dan hiburan berbanding kesucian agama... Tepuk la dada masing-masing....

Sememangnya sistem kabbalah atau sistem pemyembahan Syaitan nie sudah lama berlaku di dunia golongan elit.... Golongan yang memegang tunjang kekayaan dunia nie...Yang nie memang tak boleh disangkal...Yang tak percaya pasal nie cuma orang-orang yang TAK TAHU SEJARAH sahaja....Cuma benar atau tidak Olimpik tu adalah salah satu ritual depa....Itu memang takde kepastian...tunggu je la sampai masanya tiba... Kalau lepas tarikh tu takde paper...maknanya sangkaan beberapa pengkaji tu tidak benar la kan.... Tapi....Golongan Freemason dan Illuminati nie MEMANG WUJUD...

P/S: Kuatkan "RUMAH" korang.... Teguhkan TIANG agama....Mantapkan DINDING agama kita... Sempurnakan BUMBUNG diri kita....InsyaAllah... Selamatlah kita...kalau mati pun... biarlah mati dalam penuh keimanan...

No comments:

Post a Comment