Isnin, 24 Jun 2013

boikot


Dari: Hafidzi Mohd Noor (Pengerusi Aqsa Syarif)

beberapa tulisan cercaan dan cemuhan memperbodohkan usaha kempen boikot kurma dan produk Iran dibawa kepada perhatian saya. Menerima tujahan peluru peluru spt ini adalah sebahagian dari kempen 'Winning Hearts and Minds' untuk meyakinkan umat supaya menyambut seruan boikot ini.

Kempen boikot produk Iran adalah seruan dari Ijtimak Ulama Ummah yg di pengerusikan oleh Syeikh dr Yusuf Qardhawi pd 14 Jun 2013 yg merupakan sebahagian dari Resolusi 11 perkara sebagai menyatakan sokongan kpd rakyat Syria dan bantahan kpd Hizbus syaitan dan Iran yg kini membantu Regim Basyar al Assad secara politik dan ketenteraan utk membunuh rakyat Syria.

Kpd saudara di luar sana yg sinis dgn usaha ini dan melemparkan cercaan samada secara peribadi atau secara umum hanya akan memperkukohkan seruan ulama ummah untuk menyelamatkan rakyat Syria dari penyembelihan tentera fasad Basyar, Hizbusyatan dan golongan Rafidah Iran dan sekutunya.

Dengan ini saya juga memberi maaf kepada beberapa orang yg mencerca saya khusus ttg usaha ini. saya juga memberi maaf in advance kpd sesiapa lagi yg mungkin memberi reaksi yg sama. Perkataan 'bodoh' yg dilemparkan hanyalah halwa telinga berbanding dgn anak anak kecil yg menahan kesakitan kerana ditetak dan dibakar hidup hidup oleh tentera Basyar Assad.

Sebarkan SEGERA ke seluruh Malaysia!! BOIKOT YUSUF TAIYOOB!

UPDATED
YuTa jv trade dengan banyak negara. Tidak semua YuTa kena boikot, cuma boikot produk YuTa made in Iran sahaja. Kena peka pada kotak ya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan